Πρωτοσέλιδα ή οπισθόφυλλα εφημερίδων στο blog/site σας

buzz this

Σήμερα θα σας δείξω πως μπορούμε να βάλουμε στο site/blog μας ένα gadget με πρωτοσέλιδα ή οπισθόφυλλα εφημερίδων. Είναι πολύ απλό και γρήγορο. Παρακάτω σας το έχω βάλει σαν προ επισκόπηση για να δείτε αν σας αρέσει και ακριβώς από κάτω τον κώδικα του gadget. Τώρα το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να το προσθέσετε στο blog/site σας με τον γνωστό τρόπο που σας έχω γράψει ακριβώς πάνω από τον κώδικα.

Προ επισκόπηση:


Κώδικας:
Τώρα αντιγράψτε τον παρακάτω html κώδικα που σας δίνω και προσθέστε τον με τον γνωστό τρόπο Σχεδίαση, Στοιχεία Σελίδας, Προσθήκη Gadget, Html/JavaScript.
<iframe scrolling="no" width="320" frameborder="0" style="border:0; width: 320px; height: 550px; margin:0 auto; padding:0;" src="http://services.wedia.gr/gazzettafpwidget/" height="550"></iframe>

Πιστεύω να σας άρεσε! Αν έχετε κάποιο πρόβλημα μπορείτε να μου γράψετε ένα σχόλιο και θα σας απαντήσω το συντομότερο δυνατό.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

10 Σχόλια:

Francisco Araújo Netto είπε...

Εξαιρετική μήνυμα!

Att.,
http://wwwteologiavivaeeficaz.blogspot.com/

Profº Netto, F.A.

mindiseased είπε...

Προσπαθώ να το κάνω αλλά μου λέει οτι το λινκ δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 100 χαρακτήρες

iks-Team.com είπε...

Φίλε mindiseased που έκανες επικόλληση τον παραπάνω κώδικα;

Retro match είπε...

που ακριβως το κανουμε επικολληση?

χρησιμοποιω blogger

iks-Team.com είπε...

Έχουμε γράψει παραπάνω τα βήματα:
"Τώρα αντιγράψτε τον παρακάτω html κώδικα που σας δίνω και προσθέστε τον με τον γνωστό τρόπο Σχεδίαση, Στοιχεία Σελίδας, Προσθήκη Gadget, Html/JavaScript."
Αν έχεις κάποιο άλλο πρόβλημα γράψε το σε σχόλιο!

Simon_says είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Simon_says είπε...

poli kalo gadget ,se euxaristo

bill geros είπε...

δεν καταλαβαινω που ακριβως να πατησω επικκοληση παταω προσθηκη gadget και μου βγαζει 1000 gadget

Ανώνυμος είπε...

φίλε μου, μου κόβει την ανάρτηση στα πλάγια δεξιά και δεν φαίνονται οι ημερομηνίες. Δοκίμασα διάφορες διαστάσεις αλλά δεν λύνεται το πρόβλημα.

Trio Stounges είπε...

Βοήθεια... Το HTML/Javascript δεν το βρίσκω και
επίσης όσα gadget προσπάθησα να βάλω μου λέει ότι
είναι κατεστραμένα.

Δημοσίευση σχολίου

Αρχική Σελίδα | Facebook Σελίδα | Γίνε Συντάκτης | Blogger Tricks | Δωρεάν Υλικό | Υπηρεσίες | Διαφήμιση | Αρχείο | Επικοινωνία | Όροι Χρήσης
Copyright iks-Team.com | Blogger Tips & Tricks. All rights reserved. Άδεια Creative Commons