Δημιουργία ενός banner

buzz this
Όπως υποσχέθηκα σε κάποιους το σημερινό θέμα αυτής της ανάρτησης είναι να σας δείξει πως θα φτιάξετε δωρεάν, γρήγορα και εύκολα ένα banner για τη σελίδα σας. Όπως αυτά που έχω φτιάξει εγώ για το iks-Team.com. Δείτε στη συνέχεια πόσο εύκολο είναι να φτιάξετε κι εσείς ένα!

Ο καλύτερος τρόπος να φτιάξετε ένα banner για τη σελίδα σας είναι με το photoshop. Αν έχετε και ξέρετε να το δουλέψετε τότε δεν χρειάζεται να διαβάσετε τη συνέχεια αυτού του post. Όσοι δεν το έχουν ή το έχουν αλλά δεν ξέρουν να το δουλέψουν ας δούνε παρακάτω.

Υπάρχουν άπειρες σελίδες στο web όπου μπορείτε να φτιάξετε online το banner σας. Αρκεί να αναζητήστε στο google με λέξεις κλειδιά, όπως:

create free banners
create free logos
animated logos
create animated banner
create buttons


Και κάντε και πολλούς συνδυασμούς με αυτές τις λέξεις και άλλες τέτοιες παρόμοιες και θα βρείτε άπειρες σελίδες για να φτιάξετε online το banner σας. Οι πιο πολλές (από τις σελίδες που θα βρείτε) δεν θα σας αρέσουν για διάφορους λόγους όμως θα βρείτε σίγουρα και μερικές πολύ καλές με τις οποίες θα κάνετε τη δουλειά σας. Αν βρείτε καμιά καλή αφήστε ένα σχόλιο και πείτε την για να την μάθουν κι οι άλλοι. Εγώ έχω βρει μέχρι τώρα 8 σελίδες που μπορείτε να φτιάξετε γρήγορα, δωρεάν και εύκολα ένα όμορφο banner για το blog σας.

Σας τις έχω παρακάτω:
(πατήστε άφοβα πάνω τους είναι ρυθμισμένες να ανοίγουν σε νέα καρτέλα)


*αν φτιάξετε ένα banner από αυτήν την σελίδα θα σας έχει στο κάτω μέρος του banner σας κάτι διαφημιστικά της σελίδας. Για να τα βγάλετε αυτά απλά ανοίξτε το banner σας με το πρόγραμμα της ζωγραφικής και σβήστε αυτά τα γράμματα με γόμα!

Αφού λοιπόν φτιάξετε το banner σας ανεβάστε το κάπου.
Σας προτείνω τρεις υπηρεσίες για να το ανεβάσετε:


Αφού λοιπόν το ανεβάσετε μετά μπορείτε να βρείτε και τον κώδικα html του banner σας και να το βάλετε στο blog σας.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

15 Σχόλια:

Nikos είπε...

Να το βάλω στο blog μια κουβέντα είναι...
Αν είναι δυνατόν πες σε παρακαλώ για μας τους άσχετους που και πως ακριβώς μπαίνει !
Φιλικά !!!

Ilias είπε...

Φίλε μου έχεις δίκιο έπρεπε να το προβλέψω αυτό. Αυτό είναι ανάλογα με το σημείο που θες να το προσθέσεις(σε ανάρτηση, σε email, σαν gadget ή άλλοι πολλοί τρόποι). Πες μου τι ακριβώς από τα παραπάνω θες για να σου τα εξηγήσω βήμα βήμα. Περιμένω νεότερα σου!...:):)

Nikos είπε...

Σαν gadget αλλά τα κατάφερα !με βοήθησε βέβαια μιά παλιότερη ανάρτησή σου εδώ!
Πάντως σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και συγχαρητήρια για τη σελίδα σου!

Ilias είπε...

Χαίρομαι που τα κατάφερες!!:):)
Τίποτα φίλε μου ευχαρίστηση μου.
Και ότι άλλο θες μην διστάσεις να μου γράψεις!

kaliteros είπε...

Φίλε, χρησιμοποίησα την ανάρτησή σου για να δημιουργήσω το banner. Δεν χρειάστηκε να το ανεβάσω σε κάποιο άλλο site, μου έβγαλε το html και το πήρα. Ευχαριστώ.

iks-Team.com είπε...

Εμείς σε ευχαριστούμε για το σχόλιο σου!
Keep Blogging!:):):)

Ανώνυμος είπε...

Χωρίς να το παίζω δικηγόρος ή τίποτα άλλο, νομίζω ότι το ίδιο ακριβώς κείμενο, το είχα δει παλιότερα στο johnpatrablog.blogspot.com
Τώρα ποιος έχει αντιγράψει από ποιον δε ξέρω, αν και το είχα διαβάσει πολύ παλιά εγώ.
Παρεπιμπτόντως το johnpatrablog.blogspot.com υπάρχει σήμερα, γιατί με βγάζει αλλού.
Ευχαριστώ και συγγνώμη αν το παίζω "δικηγόρος", αλλά δεν μπορούσα να μην το πω.

Ανώνυμος είπε...

A και να προσθέσω και δεν ξέρω αν συμφωνήτε ότι σαν το photoshop δεν είναι κανένα...

iks-Team.com είπε...

Φίλε δίκιο έχεις αλλά με τον Johnpatra συνεργαζόμαστε και έχω πάρει την ίδια να αντιγράφω τα κείμενα του. Άμα θες επικοινώνησε μαζί του.

Ανώνυμος είπε...

Ένα bloggertips.gr που βρήκα είναι το παλιό johnpatrablog.blogspot.com?

iks-Team.com είπε...

Ναι!

Ο Μικρός Σκάουτερ είπε...

Παιδιά βοήθεια!
Έφτιαξα ένα μπάνερ αλλά θέλω να μπορεί κάποιος να αντιγράψει τον κώδικα html για να μπορούν να το προσθέσουν στο δικό τους μπλογκ, για να γίνει ανταλλαγή. Πως θα μπορέσω να κάνω φανερό τον κώδικα για να τον κάνουν copy?

iks-Team.com είπε...

Μικρέ Σκάουτερ αυτός είναι ο κώδικας <textarea class="example-code" cols="80" rows="3" onclick="this.focus();this.select()">Εδώ βάζεις τον κώδικα του banner σου.</textarea>
και εκεί που λέει "Εδώ βάζεις τον κώδικα του banner σου." βάζεις τον κώδικα του banner σου. Καλή επιτυχία.

Ο Μικρός Σκάουτερ είπε...

iks-Team.com Σας ευχαριστώ πολύ, με βοηθήσατε πάρα πολύ. Τώρα πρέπει να δω πως θα το χωρέσω στο μπλογκ μου. Η ιστοσελίδα σας είναι τέλεια, αποκτήσατε έναν ακόμα αναγνώστη!

iks-Team.com είπε...

Μικρέ Σκάουτερ σε ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια. Κάτι ακόμα, σου έχω απαντήσει στο email σου.

Δημοσίευση σχολίου

Αρχική Σελίδα | Facebook Σελίδα | Γίνε Συντάκτης | Blogger Tricks | Δωρεάν Υλικό | Υπηρεσίες | Διαφήμιση | Αρχείο | Επικοινωνία | Όροι Χρήσης
Copyright iks-Team.com | Blogger Tips & Tricks. All rights reserved. Άδεια Creative Commons