Δώστε στο Blog σας το δικό του domain

buzz this
Η σημερινή ανάρτηση πιστεύω θα σας ενδιαφέρει όλους.
Πολλές φορές είχα σκεφτεί να αλλάξω το domain μου από www.iks-team.blogspot.com σε www.iks-team.com αλλά το θεωρούσα δύσκολο και χρονοβόρο. Είχα ρωτήσει σε πολλά Site να μου πουν πως γίνετε ακριβώς αυτή η αλλαγή αλλά μου λέγανε δεν μπορώ να σε εξυπηρετήσω, δεν έχω ειδικότητα πάνω σε αυτά.... εκτός από ένα Blog που είχα ρωτήσει, και συγκεκριμένα το Α! μπε μπα Blog! Το μπινελικοδρόμιο.. που μου είχε προτείνει ένα Site αλλά δεν το προτίμησα νομίζω επειδή ήταν ξένο και προτιμούσα ένα ελληνικό.

Ώσπου μια μέρα αποφάσισα να ψάξω μόνος μου, και τελικά τα κατάφερα και βρήκα το papaki.gr ένα πολύ καλό, ελληνικό Site με πολύ καλή εξυπηρέτηση πελατών(εμένα μου απάνταγαν στα ερωτήματα μου το πολύ σε δυο ώρες εκτός από το όταν ρώταγα κατά τις έντεκα το βράδυ μου απάνταγαν το άλλο πρωί) και σας το προτείνω ανεπιφύλαχτα. Αλλά βέβαια υπάρχουν και άλλα πολλά Site που μπορεί να είναι φθηνότερα.

Τέλος πάντων για να μην σας τα πολυλογώ θα σας δείξω βήμα βήμα πως μπορείτε να φτιάξετε το δικό σας domain name.

Βήμα 1ο


Πρώτα μπαίνουμε στο papaki.gr και γράφουμε ποιο domain name θέλουμε για παράδειγμα εγώ επέλεξα το iks-team.com . Και μετά επιλέγουμε ποια κατάληξη θέλουμε π.χ. .gr .eu .com .net .org .info .com.gr org.gr .edu.gr .gov.gr .net.gr .mobi .la .asia .name . Και σας λέει αν είναι διαθέσιμο και πόσο κοστίζει.


Σε αυτήν την διαδικασία μην βάλετε www.domain-name.com μόνο domain-name.com .
Αν δεν είναι διαθέσιμο το όνομα πρέπει να βάλετε κάποιο άλλο. Οι τιμές που βλέπετε είναι χωρίς το Φ.Π.Α. οπότε υπολογίστε +23%. Επομένως αν κοστίζει 5ευρώ το χρόνο, κάθε χρόνο πρέπει να πληρώνεται από 5ευρώ.

Βήμα 2ο

Τώρα ακολουθήτε τα βήματα όπως σας τα δίνει η εταιρία. Πρέπει να φτιάξετε λογαριασμό στην εταιρία, να επιλέξετε πως θα πληρώσετε και εν τέλει να αγοράσετε το domain που θέλετε για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Όταν λήξει αυτη η χρονική περίοδος, πρέπει να ξανα ανανεώσετε το domain σας.

Προσωπικά εμένα το site θα μου στοιχίζει μαζί με φόρους και όλα, 10.46Ε τον χρόνο.

Θα σας σταλούν με μαιλ οι κωδικοί Στοιχεία λογαριασμού.

Βήμα 3ο

Τώρα πρέπει να διαλέξετε ένα από τα πακέτα φιλοξενίας και να το ενεργοποιήσετε. Αν θέλετε να κάνετε μια απλή σας προτείνω να διαλέξετε το πρώτο πακέτο, αυτό διάλεξα και εγώ.Δείτε όλα τα πακέτα στο http://www.papaki.gr/web-hosting.htm και διαλέξτε ένα.Περισσότερες πληροφορίες για το δωρεαν πακέτο δείτε στο http://www.papaki.gr/free-web-hosting.htm .


Βήμα 4ο

Τώρα πρέπει να ρυθμίσετε τους servers σας. Κάντε login στον λογαριασμό σας (οι κωδικοί είναι όλοι στο μαιλ που σας έχει σταλεί) μπαίνοντας στο https://www.papaki.gr/cp/. Αν χρειαστείτε κάτι να ξέρετε ότι πάντα είναι στη διάθεσή σας οι τεχνικοί της εταιρίες στο μαιλ support@papaki.gr.


Αφού κάνατε login μπαίνοντας στο https://www.papaki.gr/cp/, στα αριστερά στη μέση εκεί που λέει: Όνομα χώρου και [επιλέξτε όνομα χώρου], επιλέξτε το domain σας που πριν κατοχυρώσατε.

Τώρα στη νέα σελίδα που θα ανοίξει επιλέξτε πάλι από την μέση στα αριστερά, εκεί που λέει Διαχείριση Ονόματος Χώρου---> Εξυπηρετητές (nameservers).

Σύμφωνα και με τις οδηγίες που σας έχουν στείλει σε μαιλ, προσθέστε τους εξής nameservers με τις IP τους. ns11.papaki.gr ΙΡ: 85.25.176.71  και ns21.papaki.gr ΙΡ: 85.25.178.132 αυτές οι IP είναι μόνοο για το δωρεάν πακέτο φιλοξενίας. 


Βεβαιωθείτε ότι τα έχετε κάνει όλα σωστά, αλλιώς δεν μπορείτε να συνεχίσετε παρακάτω.

Βήμα 5ο

Τα παρακάτω βήματα είναι για αυτούς που θέλουν να μεταφέρουν το blog τους σε κανονικό site όπως εγώ.

Τώρα πρέπει να γίνει η ρύθμιση στις dns settings για να δείχνει το blogspot στον domain σας.

Κάντε login στο parallels plesk panel με τους κωδικούς που σας έχουν σταλθεί.



Πατήστε εκεί που λέει "Domains".


Επιλογή Domain Name.

DNS SETTINGS

Εδώ βλέπετε τις εγγραφές για τα DNS σας, και μία από αυτές πρέπει να την αλλάξετε την οποία την έχω υπογραμμίσει, βάζοντας στην θέση της την 216.239.32.21 την οποία έχουν όλα τα blogs.



Όπου βλέπετε το δικό μου domain name(iks-team.com) θα υπάρχει αντίστοιχα το δικό σας domain.


Εκεί που σας το έχω κυκλώσει, βάλτε την IP 216.239.32.21,
και μετά πατήστε ΟΚ.

Βήμα 6ο

Τώρα πρέπει να πάτε στο Blogspot για να κάνετε κάποιες ρυθμίσεις.

Πάμε Πίνακας Ελέγχου 

Διαλέγουμε ποιο Blog θέλουμε, και κάνουμε κλικ στις ρυθμίσεις.
Μετά πάμε στην υποκαρτέλα  Δημοσίευση, και πατάμε εκεί που λέει προσαρμοσμένος τομέας διαδικτύου. 
Πατήστε εκεί που λέει Μετάβαση σε ρυθμίσεις για προχωρημένους.
Στον τομέα διαδικτύου, γράψτε το domain σας, με το www.
Π.χ. www.domain-name.com. Μην πειράξετε τίποτα άλλο απλώς συμπληρώστε την Λεκτική Επαλήθευση και αποθηκεύστε τις ρυθμίσεις σας.

**
1) Να ξέρετε ότι όσοι πατάνε www.domain-name.blogspot.com θα ανακατευθύνονται στο www.domain-name.com.
2) Το blog σας μπορεί να αργήσει λίγο να λειτουργήσει, αλλά αυτό είναι λογικό μην φοβηθείτε. 

Δεν τελειώσαμε, ακόμα πρέπει να πάτε Πίνακας Ελέγχου  --> Διαλέγεις το Blog --> Πατάς ρυθμίσεις --> Μετά δημοσίευση --> και τσεκάρετε το κουτάκι που λέει Ανακατεύθυνση domain-name.com στο www.domain-name.com

Α και μην ξεχάσετε να συμπληρώσετε την λεκτική επαλήθευση και να πατήσετε αποθήκευση.

Τελειώσαμε το Site σας είναι Online.

Αν έχετε κάποιο πρόβλημα μην διστάσετε να μου το γράψετε σε σχόλιο.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

9 Σχόλια:

Makedon είπε...

Πολύ ωραία ανάρτηση.
Έχω μια ερώτηση για αυτό.
Μήπως ξέρεις μέχρι πόσο μπορεί να αργήσει η μεταφορά από blogspot.com στην άλλη που έχω επιλέξει;
Το ρωτάω γιατί αφού οι άνθρωποι της τεχνικής βοήθειας όπου φιλοξενώ κάποιες ιστοσελίδες μου και όπου αγόρασα τη νεα διεύθυνση, ρυθμίσανε τα DNS έχω εδώ και ακριβώς 3 24ωρα που περιμένω και ακόμα τίποτα, πρέπει να περιμένω και άλλο ή να το ακυρώσω και να ξαναγυρίσω στο blogspot.com ?

Ilias είπε...

Κοίτα δεν θα χάσεις κάτι αν περιμένεις λίγο ακόμα, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σου αργεί τόσο?? Σε ποιο σιτε πήγες για να πάρεις το όνομα???

Makedon είπε...

Στο, http://www.bluehost.com/
σκέφτηκα μήπως επειδή οι αναρτήσεις φτάνουν περίπου τις 9.000 να είναι αυτός ο λόγος που αργεί τόσο, αλλά και πάλι ο χρόνος τώρα για πάνω απο 3 μέρες με φαίνεται μεγάλος.
Στο ενδιάμεσο έχω κάνει κάποιες αναρτήσεις, μήπως αυτό το κάνει ακόμη πιο αργό;

Ilias είπε...

Μπορεί για αυτό για τις 9.000 αναρτήσεις μέχρι να αλλάξει το domain name σε όλες.

Ανώνυμος είπε...

Η ιδια διαδικασια ακολουθειται και για αλλαγη domain σε site?

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα.ετσι ομως δεν θα χασει το blog μου την επισκεψιμοτητα και τους followers toy?αλλαζοντας απο blogspot σε δικο μου domain?ευχαριστω.

iks-Team.com είπε...

Όχι φίλε μου δεν πρόκειται να συμβεί κάτι τέτοιο!

Ανώνυμος είπε...

δηλαδη αν εχω ενα blog που λεγεται mplampla.blogspot.com και θελω να το κανω mplampla.com δεν θα χασω τιποτα απο τα μεχρι σημερα "κεκτημενα?"επισκεψιμοτητα,followers ktl ktl..???
Χιλια συγνωμη που ρωταω παλι αλλα εστι ειχα καταλαβει τοσο καιρό.λαθος??
Σε ευχαριστω πολυ για το χρονο σου.

iks-Team.com είπε...

Ναι φίλε, λάθος κάνεις τόσο καιρό. Δεν χάνεις τίποτα, ούτε followers ούτε αναρτήσεις ούτε επισκεψημότητα ούτε σχόλια. Φίλε αν θες περισσότερα στείλε μου mail στο info@iks-team.com :)

Δημοσίευση σχολίου

Αρχική Σελίδα | Facebook Σελίδα | Γίνε Συντάκτης | Blogger Tricks | Δωρεάν Υλικό | Υπηρεσίες | Διαφήμιση | Αρχείο | Επικοινωνία | Όροι Χρήσης
Copyright iks-Team.com | Blogger Tips & Tricks. All rights reserved. Άδεια Creative Commons